
Medya Planlama ve Satın Alma
Keşif
Medya planlama çalışmamız keşif yapmakla başlar. Keşif müşterimizin kam¬panya hedeflerini, erişmeye çalıştıkları büyüklükleri, göz önüne almamız ger¬eken yasakları, hazırlanmış olan yaratıcı çalışmaların içeriğini kapsar.
Strateji
Keşif sırasında bulduklarımıza bağlı olarak medya araştırmamızın kavramlarını belirlemek için deneyimlerimiz doğrultusunda beyin fırtınaları yaparız. Kavramlarımızın müşterimiz tarafından onaylanması ve hangilerinin takip edileceğinin belirlenmesi üzerine medya araştırması ve planlaması için stratejimizi geliştiririz.
Medya Araştırması
Müşterimizin erişmek istediği hedefi ve konuşmak istediği dinleyicileri göz önüne alarak araştırmamızı derinlemesine yaparız.
Medya Anlaşmaları
Aldığımız ön tekliflerle fiyat politikasını ve yerleşim imkanlarını öğrendikten ve uygun olduğuna inandıktan sonra müşterimiz için en iyi fiyatları ve en iyi yerleşimi alma konusunda anlaşmalara başlarız. Bu konuda bizim için en önemli kural yaptığımız yatırımın bize ne oranda geri dönüş sağlayacağıdır. Bu sayede değerlendirmemizin sadece bütçeye değil ama bütçenin etkin kullanımına bağlı olmasını sağlarız.
Medya Planının Sunulması
Tüm görüşmelerin bitmesini takiben medya planımızı formüle eder, mecralar ile ilgili gerekli bilgileri de ekleyerek bir sunum hazırlarız.
Medya kanallarının analizi
• Gazete
• Dergi
• Radyo - Tv
• Outdoor- Indoor
• Basılı medya için yaratıcı görsel tasarım
• Görsel ve işitsel medya için metin ve senaryo hazırlığı
• Kurum adına pazarlık ve satın alma faaliyeti
• Yayın planlaması ve sunumlar
• Yayın takibi